Dla Właścicieli korzystających z systemu rezerwacji Online
Współpracuj z www.nocujnamazurach.pl, dlaczego ?
nie pobieramy opłat za dodanie swoich obiektów do bazy, szczegóły w Regulaminie
nie pobieramy opłat za korzystanie z Panelu użytkownika,
nie pobieramy opłat za przyjazd, szkolenie, opisanie obiektu i zrobienie zdjęć,
bardzo niska prowizja,
baza obejmująca Mazury, domki letniskowe Mazury, agroturystyka Mazury, kwatery Mazury, pensjonaty Mazury, czarter jachtów na Mazurach
jeżeli posiadasz smartfon, tablet, iPod itp. urządzenie, dzięki wersji mobilnej Portalu,
masz stały dostęp do swojego Panelu Użytkownika. Dzięki temu dodasz swoją rezerwację lub zablokujesz termin,
opieka techniczna,
rezerwacja online,
rezerwacje potwierdzone opłatą rezerwacyjną ustaloną przez Ciebie,
własny kalendarz terminów,
opinie Klientów,
Pytania i odpowiedzi
od czego zacząć, aby nawiązać współpracę ?
Napisz do nas lub odpowiedz na nasz e-mail, że jesteś zainteresowana/y
dodaniem swojego obiektu. Pokaż nam swój obiekt przesyłając link do strony
internetowej lub innego portalu ogłoszeniowego. Możesz również przesłać pakiet
zdjęć oraz opis. Po weryfikacji i wprowadzeniu obiektu wyślemy Ci e-mail z
danymi do logowania w panelu użytkownika.
czy po zalogowaniu mogę zmienić hasło ?
Tak, w polu -podaj hasło- wpisujesz swoje hasło i potwierdzasz klikając -Zapisz-
czy mogę edytować i aktualizować swoje oferty ?
Tak, po zalogowaniu możesz edytować swoje oferty w polach udostępnionych
przez Administratora. Koniecznie zweryfikuj cennik oraz wstaw swoje
rezerwacje z innych źródeł.
nie mogę zmienić opisu, co robić ?
Skontaktuj się z Administratorem i napisz co chcesz zmienić.
biuro@nocujnamazurach.pl
czy mogę publikować dodatkowe zdjęcia ?
Tak, prześlij je Administratorowi, a on doda je na stronę obiektu.
kiedy mój obiekt będzie dostępny dla Klientów ?
Po zaakceptowaniu przez Ciebie wprowadzonych danych i weryfikacji cennika
Administrator publikuje ofertę.
ile wynosi prowizja od sprzedanego terminu ?
Wartość prowizji ustalana jest na wstępnymm etapie, przed dodaniem obiektu do
bazy i podpisaniu umowy.
czy muszę zatwierdzać rezerwacje ?
Nie, opłata rezerwacyjna oznacza potwierdzenie rezerwacji przez Klienta.
Otrzymujesz stosowny e-mail oraz SMS o złożonej rezerwacji.
co się dziaje w przypadku odwołania rezerwacji
Są dwie możliwości:
Klient ma prawo do anulowania swojej rezerwacji w ciągu 24 godzin, bez opłat.
Koszty zwrotu opłaty pokrywa Portal. W takim przypadku rezerwacja zostaje
anulowana, a obiekt ponownie dostępny dla Klientów.
Klient anuluje rezerwację po 24 godzinach. Opłata rezerwacyjna nie jest zwracana
Klientowi, Portal pobiera należną prowizję, a Ty otrzymujsz pozostałą kwotę.
opłata rezerwacyjna to min. 30% wartości pobytu, a co z pozostałą kwotą ?
Pozostałą kwotę, czyli max. 70%, Klient wpłaca Tobie w dniu przyjazdu na
wypoczynek.
nie mam dostępu do internetu i boję się, że ktoś zdubluje rezerwację, a ja nie mogę zablokować terminu, co robić ?
Bez obaw, jeżeli ktoś zarezerwuje Twój obiekt, jak najszybciej zadzwoń lub napisz
SMS o terminie, w którym należy zablokować obiekt.